Monday, September 24, 2012

Perlukah Playroom di rumah?


What do you think of the need of playroom? Bagi aku yang ada anak lebih dari satu dan kedua-duanya lelaki, pastinya jawapan aku PERLU. Tak perlu nak dedicate 1 bilik playroom semata. Yelah rumah aku ada 3 bilik je, bukan 4 bilik. Yang mana 2 of it fully occupied *bilik kami anak beranak 1 bilik, adik ipar 1 bilik* maka hanya tinggal 1 bilik yang pastinya akan jadi multipurpose room yang mana kegunaannya termasuk la playroom anak-anak. Multipurpose room ni masih lagi dalam proses upgrading *refurbishment gamaknya. Nanti dah comei lote baru update gambar* Bilik ni juga akan menjadi guest room / prayer room / study room / ironing room. Pergh banyak sangat fungsi bilik ni, memang sesuai la nk jadi multipurpose room. Rumah apartment jer pon, so kene fully utilize all the rooms we had. Nak cari rumah double story mungkin tak, kitorang dah selesa dengan rumah yang dah ada ni, location pon sangat la best. Tak nak tambah hutang juga. *hidup penuh dengan hutang buat aku pening pikir bulan-bulan* Berharap tahun depan tanggungan akan berkurangan supaya aku dapat buat investment & saving. Ya Allah, permudahkan lah,...


The Multipurpose Room cum The Ziyaad's Playroom *before we add the BIG CITY GARAGE* 

 Last week dapat grab weekend offer dari mothercare, BIG CITY GARAGE less RM100 from normal price! Save uols! Tapi bukan beli yg rege 3ratus tu ye siap ade wind-up car lift bagai, yang tuh next bargain laaaa,.. kopak sudeeei



No comments: