Thursday, February 16, 2012

Tote Bag

Bermula dari beg organiser, terus aku melekat dengan Gin&Jaqie nih. Bukan apa, sebabnya ia sangat practical. Bila puas hati pasti akan beli & cari barang yang seterusnya. Dah banyak juga koleksi aku dengan brand ni. Siap promote kat kawan lagi. And mereka pon dah terjebak skali. Aku suka beli time sale! Yang best bila dapat birthday voucher! *lambat lagi nak tunggu bulan 10 oiii!* So kali ni aku nak tunjuk salah satu beg kegemaran aku. Jodie Tote! Aku suke sebab aku boleh masukkan pump medela fs & coleman aku! haih sangat memudahkan aku nak bawa pi ofis. Memang besar, tapi tak perlu lah aku kene bawa 2-3 bag termasuk handbag kan! (1 beg pump, 1 beg coleman, 1 handbag) So bila terpaksa balik rumah naik LRT senang lah nak kendong barang-barang tanpa meninggalkan salah 1. Cuma aku perlukan beg organizer bila aku letak barang-barang Ziyaads dalam beg ni. Eh, lupa aku ade beli beg organizer dah tapi bukan dari Gin&Jaqie. Tapi kalau Gin&Jaqie buat nanti, aku nak beli! hihihi oh ye aku dah target nak dapatkan cory shoe bag tuh! boleh la aku letak sport shoes or sport attire dalam kereta.

*hari tu aku mase pi shopping kat sugarscarf ternampak dalam beg bestie aku ade beg organizer same macam aku! hihihi this one*

No comments: