Friday, February 17, 2012

Sunglasses or sunshade

Bila nak cerita pasal sunglasses ni macam-macam jenis dok ada kat pasaran. Kalau sapa yang dok ikut trend tu, mesti dah banyak koleksi kan? Aku tak dak la nak ikut sangat pon trend terkini. Cukuplah sekadar yang ada. Aku pakai Rayban Wayfarer. Sama dengan laki aku. Warna ja lain. Pastu aku ade Knockaround, tortoise shell pattern memang sama. Brand and warna ja lain. Sebab aku rasa pattern ni everlasting. Chewaaaah. Yang Knockaround ni aku simpan dalam beg, kira macam travel sunglasses lah! Rayban aku letak dalam kereta. Hihihi so kalau bawa kereta, ade la sunglasses nak guna if bawa wallet je,.. ;) Aku ade try gak aviator edition, tapi macam tak kena je dengan muka aku yang kecik ni. Hmmmm,.. Mungkin tak jumpa lagi yang sesuai *eh macam bagi alasan nak beli yang lain je!?!*

With Rayban Wayfarer


With Knockaround Tortoise Shell


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: