Thursday, February 16, 2012

Silk scarf,..

Bagi hijabster, shawl or pashmina merupakan trend terkini. Aku pon prefer pakai shawl or pashmina sebab sangat mudah, hanya perlu kan 1 pin aje *ni cara aku, sebab aku tak suka pin bawah dagu tuh, so pin kat toncet atas je, begitu juga dengan pashmina* Bila nak lain sikit, aku akan pakai square scarf. Paling aku suka Donatello, pastu nak mahal sikit tie rack scarf, silk scarf pon lawa. Tapi silk tak boleh la nk beli banyak and selalu kan,.. Harga 1 silk scarf boleh dapat 2 pashmina tau! Ok, tempat mengikut budget aku kalau nak beli square/silk scarf adalah di Semua House. Ada 1 kedai jual tudung sahaja kat tingkat 1 tuh. Lupe aku nama kedai. Selalu pi tak teringat langsung nak tgk nama kedai. Menonong je pi sana sebab dah tau tempat. Kalau ade budget lebih, beli lah kat Arzu, aku kalau nak beli kat Arzu tunggu dia buat sale, baru berbaloi nak beli.




Ni lah silk scarf tu,... Top adalah dari hasil pembelian online di OctoberOrigin. *kebanyakan top memang dok beli online, kecuali seluar! Seluar aku kene fitting dulu ;)* Bagi yang tak biasa tngok aku pakai silk scarf, akan tegur aku nampak lain. *aku ingat kan hari ni aku make up tebal, padahal aku pakai macam biasa. Tak pakai foundation pon sebab malas nak tonyoh bila nak ambil wudhu'*


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: