Monday, February 20, 2012

Sapa lagi tough?


The Ziyaad. Bobot memang badan nye montoks & empuk. *my bantal peluk ;)* Liam, dah cekeding. Susah sangat nak makan nasi. Memilih! Makan lauk je kadang-kadang. Haih,.. Tak lama lagi Bobot sama besar dengan badan Abg Liam. :P

Ni plak Liam pakai seluar jeans aku. Boleh!?! Lepas mandi dah sorok seluar jeans supaya dapat la soh dia pakai seluar tidur. Tapi,... Meraung-raung sebut nak seluar jeans. Papa pon sengaja bagi pakai seluar ibu. *sarung je pastu minta and cari semula seluar jeans dia* Dah la ibu & Bobot mild fever, tak larat dengar bising2, akhirnya dia jumpa seluar jeans busyuk dia. Asalkan namanya jeans, kena warna biru tau! Tak nak warna lain. Pastu keras. Soft jeans pilihan kedua kalau dah takdak.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Misz MariA said...

cekci la...hehe^^

Wan Anis Sorfina said...

haha.. gelak guling2... mcm kakak kecik2 dulu..

||kiena|| said...

Maria, haha cekci boy tak pa,..

Anis,.. mmg budak2 gini kot eh,.. layankan aje lah.