Thursday, February 9, 2012

An Idea...

Tengok kengkawan kebanyakan dah buat giveaway. Aku bila ntah lagi nyer,.. hihihi lagi pon tak dak idea nak bagi apa kalau giveaway. Oh aku rase aku ada! Hmmm aku ade fridge magnet from Melbourne. Korang ade yang berminat tak? So kire nye aku tengah buat survey untuk blog giveaway aku. Buatnya belum tentu lagi.Hihihi. Aku ade terpikir gak nak bagi M&Ms Choc Chip Chunk ku tuh. Hmmm korang rase?


Ni plak 'Liam, hapuskan airmata mu' Hihihi budak bertuah ni nak pakai seluar jeans. Selagi tak dapat and kalau dia nampak seluar jeans *ini kes tak sempat sorok lepas dia mandi petang* kita tak kasi dia pakai, sure la dia nangis tak mau pakai seluar lain selain jeans. Haih la anak. Siap dia pi amik baju sendiri dalam laci pakaian dia. Baju kemeja Ok! Kalau siang ok lah, ni stakat malam nak buat tidor je. Layankan aje. Aku malas nak dengar dia nangis. Kang Si Bobot plak sambung nangis. Kesimpulannya hari hari aku kene basuh seluar jeans dia masa cuti panjang, untuk make sure dia ada seluar untuk dipakai. :P

6 comments:

nurul said...

aku vote tuk M&M choc chip...hehehee...
haish, melaram je anak ko...sama cam ibu dia..opsss!!!

Anonymous said...

sama cam anak saudara umor 4thn mlm2 pakai kemeja nk nmpk smart..x basuh pon xpe..

Misz MariA said...

kiena..maria vote utk m&m chochip chunk tuh^^.buat tau.rule xmo ssh2.hehehe

Asilahkassim said...

Maria ko ngan kiena kenal?hehe

aku pun m&m cookies.nk rasa version ko.

Syahida azizan said...

hahahah anak aku nye ragam pn sma.masuk 2thn smpai skrg nk pkai baju cntik wpun wktu tdo.pastu pndai pilih baju dh.pakaikan je ape yg die nak...hasilnya blambak2 baju die yg xpkai and baju sma je basuh tiap2 ari hahahha....nak cookies gak..msti best!

Unknown said...

thnx girls. so my blog-giveaway will be cookies + .... hihihi skrg piki plak nk buat bila and ape,.. hihihi