Wednesday, February 8, 2012

It's A Long Break on Feb!

4 hari cuti yo! Not going out of KL. Hanya bermalasan di rumah. Ade la pi lawat kawan dan pi juga kenduri kahwin. Nape tak balik kampung? Eh, bulan ni sedikit tight duitnya. Kene bayar cukai taksiran rumah! Begitulah bila dah ade rumah, ada je benda kene bayar. Nanti sampai pulak cukai pintu. Eh, banyak sangat cukai nye. Oh, plus, DL baru start kerja. But i still hoping that he will get better pay & place. Tapi kalau nak memilih sangat pon tak boleh. Setakat ni terima and syukur apa yang dah dapat, daripada tak dapat langsung kan. Sekarang aku malas nak taip panjang-panjang. Jadinya kita layan je lah gambar yang ado ni hah! hihihi


 

Eh, kan aku cakap aku ade misi nak dibeli kat The Mall. Hah, dah pi pon hari sabtu! Kikiki DL pon dah paham, slagi tak dapat akan dok sebut. Sudahnya, Sabtu juga aku pi beli. Nah ambik salah satu dari pashmina yang aku beli hari tu aku pakai hari ni. 
Nice kan? 

Pastu aku terlebih rajin on Monday, aku buat Devils Choc Cake. Instant cake mix je! 1st time guna instant. Sedap & mudah. So bagi yang ade anak kecik yang tak paham bahasa & susah nak bagi kerjasama adalah disarankan guna instant je! Nak bagi sedap lagi layer kan dengan Cream Cheese & Nutella. Aku letak strawberry paste kat cream cheese ku. Perghh memang terangkat! Buat minum petang. Hari ni pon aku buat bekal. Eh memang jimat lah duit aku hari ni. *Slalu dok pi cari donut or kueh tuk minum petang ;)* Oh sekarang Mint Tea adalah kegilaan baru ku. Tak yah beli pre-mix, beli je Mint Leave pastu masak sekali dengan air teh. Segar weeeh! 

3 comments:

hamiDahRecKs said...

comel la shawl ko tuh.tapi aku dh mls nak membelit.tapi kalu ko nk bg free kt aku ada bagusss yer.haha

Unknown said...

Eh dah kau malas nak belit rugi ke aku bg kat kau! Ish. Ish. Ish. Meh meh nnt aku ajar kau belit cara mudah. Guna 1 pin je. Hihihi aku ni je is malas gosok, and allergy pin so gune shawl or Syria la mudah.

Misz MariA said...

geram sgt tgk si baby nie - demok comey sgt2 la kiena!