Monday, December 29, 2014

Cerita Cuti Xmas hari tu,..

“If you have good friends, no matter how much life is sucking , they can make you laugh.” ― P.C. Cast
Friends get-together on Xmas Holiday!  

Sejujurnya aku memang suka tadah rumah aku untuk jadi tempat lepak & pertemuan kawan-kawan. Aku rasa rumah adalah lebih selesa bagi kitorang yang ada anak anak kecil. Sat lagi anak nak terkencing la, menangis gaduh berebut mainan lah, belum lagi geng the boys yang main tembak tembak! While the kids having fun in their play-room boleh juga ibu ibu bapak bapak buka kedai kopi sambil bergossip kan!?! Haaaaa... Aku tak prepare beriya pon sebab aku ajak depa semua datang minum petang. Aku hidangkan M&Ms Congo Bars & Bihun Sup ja,.. Itu pon gambar makanan tak sempat nak snap. Sibuk updating stories ibu ibu! Gituuuu... Nak plak tengah cerita hot banjir di pantai timur! Memang 'this-is-pata-timo' lah konsep rumah aku petang tu. Speaking Teganu & Kelate only! Hahaha memang most of us from Pantai Timur. Dua tiga kerat ja speaking luar! Rindu sebenar nya riuh rendah 'this-is-pata-timo'.

Part 1 : 5 of 9 , From Back (L-R) : Eza, Dina, Pcloh, Me, Atie.
Part 1 : 5 of 9 , From Back (L-R) : Atie, Eza, Me, Pcloh & Anis
*uhuk uhuk tuan rumah tak sempat bersiap, pin tak sempat nak pakai molek, jadi 'ustazah pilihan'sat!* Ni adalah geng HBP, USM aku masa 1st Year! Yup sebelum masing masing do majoring! Ni tak cukup ni,.. Kitorang ade 9 orang! Besar sungguh geng! InsyaAllah lainkali plan molek boleh jumpa skali semua. Yelah bukan semua dok kat KL. Ni pon beriya sebab Anis from Penang & Pcloh from Kemaman ada kat KL! Apapon happy sangat dapat kumpul reramai walaupon tak cukup korum :))

My Melbourne - Sydney Travel Buddies.
Ni plak geng Travel  2 weeks to Melbourne & Sydney, Year 2007! Mase tu belum kawen. Memasing single and having fun travel together! Rinduuuuu nak travel lagi.. Tapi kalau la ni kene la bawa askar memasing :P

M&M's Congo Bars. Hidangan minum petang selain Bihun Suop (tiada gambar).
Culik Si Cantik Manis! Nah ni anak Dina, Dian!
Dulu mak dia (Dina) hantu sungguh dengan AADC, siap hapai dialog & lagu semua! Itu pasai nama anak dia, dia bg nama Dian! :P

No comments: