Tuesday, November 8, 2011

Bertukar bulan,..




Sebulan dah,... Tapi hari ni si tonet ni menguji kesabaran ibu dia ni ha! Bangun jam 5.30pg, lepas tu tak nak tidur semula. Bila dia tak tidur, siap lah ibu! Feeding every hour, mendodoi, & berdukung,.. Haih, jam 10.30pg bru la dia buleh tidur. Oh, ibu ade terbabap sikit sebab geram sangat *mungkin sebab lapar juge!* ibu yang menyusukan memang cepat lapar,.. Hah, kalau menyusu setiap jam, lapar dia sampai buleh makan budak! *ok, tipu,..* Tp bila lapar memang kurang la kesabaran nye,.. Biasa ok je si tonet ni hari hari, hmmm mungkin sebab bertukar bulan,..!?! Harapnya esok kembali seperti biasa ;)

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

nuraitul said...

hehehe..comel..sabar ye kak kiena..geram ek..little baby tue cuma nak manje2 je tue..huhuhu..love to see he growing healty..may Allah bless ur family kak.. :)

farhanna said...

anak u sgt cumell la...

wan habibah said...

anak me dulu.. masa besar2 ni.. kul9 baru bgn...

||kiena|| said...

Thanx nuraitul n farhanna,. :))

Wan habibah, oh ye? Nyusu badan juga? Hmmm biasa klu nyusu badan every 2 hrs bby bangun tuk menyusu... Ni pengalaman anak 1st n 2nd la,..