Thursday, January 5, 2012

Thursday, and I'm late!

As usual, early morning, drop off sons at Mum's house before heading to work. Unfortunately I have to turn back home to pick-up another EBM stock, as yesterday my sister forgot to store it! *semalam aku kirim kat dia cooler Coleman berisi EBM sebab aku terus balik Jelatek, pagi tadi pi dapur mak nak amik coleman tu bawa pi ofis, nampak ebm semalam. it was such a waste* and there goes my day! I'm late and pissed off! Hate to be late, because it will tone down my spirit for works. Huh. Bila dah lambat mula la nak buat bende lain, seperti mengambil mykid untuk 'Ilmaan. Oh, please take note that JPN at Maju Junction has been located at Kompleks Kementerian Dalam Negeri, Jalan Dutamas. It's a new building! Near Masjid Wilayah. Malas nak story panjang-panjang sebab masih marah teringat kan EBM yg aku buang pagi tadi. Pfffffffft.


So my half of day I fulfilled with running errands.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

yun said...

oh, terus mengulor yer..hehehe...aku dah gi dah jpn building baru tuh...besar....imigresen pun ader...leh wat passport tp ramai orgg......nk renew visa maid pun boleh...senang jer...sume dekat ngn ofis aku!!!

kayzie said...

sis..ur sooooo cntik..;p