Wednesday, December 28, 2011

Our Christmas Break,..


Punya la semangat nak berjalan jauh, KL - Perlis, aku beli Garretts sebagai bekalan / jajan dalam kereta. Sambil pi beli Garretts sempat jugak la aku dok tawaf sephora kat KLCC. Niat dihati nak beli 1 palette eyeshadow, tapi akhirnya keluar dengan tangan kosong. Selamat duit aku :P aku beli Caramel Milk Tea w/ Pearl kat Gong Cha sebagai pengubat duka tak dapat eyeshadow. Heeeee,.. Sedap! Bagi aku ni lg sedap dari ChaTime. Or even equal. Ntah. Korang Cuba la sendiri.

... Biasa la kan ramai orang dok pakat buat kenduri bila cuti sekolah, tak pon cuti umum. Hah, story of that, the not-so-long Xmas holiday, we, Adam's family went to attend wedd reception at Perlis. My dad's driver, Mizan got married. Alhamdulillah, moga selamanya dalam rahmat Allah. He is such a good man. Masa me n brother kahwin, dia juga merupakan orang kuat kami. Membawa & menemani kami ke hulu ke hilir menguruskan segala persiapan. Dah macam ahli keluarga dah,.. InsyaAllah semoga hubungan ini berkekalan hendaknya.


Lepas, ke kenduri Mizan, my little family & parents in-law (ye PIL pon ikut bercuti skali, besan yg kat perlis pon ade kenduri hari yang sama, so kami tidur rumah kakak ipar je ;)) pi Padang Besar. Punya la ramai orang, huh sesak gak la dalam bangunan tuh. Panas pon ye jugak. Aku tak de la nak beli ape pon, so dok tunggu kat bawah je. Mula tu naik jugak, sekerat jalan dah tak sanggup dah. Lemas ramai orang kesian budak2 ni.



Dah selesai MIL & BIL shopping dalam Kompleks aku pulak shopping kat kedai kat luar. Dapat la 1 handbag RM30 stakat buat pi kerja & site. Liam pon dapat satu Jam G-shock yo!!!! Hah, pas ni tak yah berebut nak pakai jam ibu & papa ;)

What I love most, and the best companion when traveling is my sling pouch! Memang sangat mudah & practical, even while walking pon 'si bobot' boleh bf! Dah biasa sangat dia bf sambil aku jalan shopping,.. Tak payah bawa stroller bila Jln jauh, jimat ruang bonet kereta. Dah 2 anak, aku rase aku dah biasa pakai sling pouch & berjalan without stroller. But still stroller ni sebagai backup kalau aku terasa ngade nak bergaya bagai pakai heels. :P

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: