Tuesday, December 20, 2011

Being diplomatic

This morning, I sent my eldest Ziyaad to my dad's house and little Ziyaad at my Mum's house. Fair & square.

Blame it on Mum's bibik. Sekejap ok, sekejap tak. Ok, aku tahu sebenarnya dia tak mau sambung kerja dengan mak aku. Nak pi Korea katanya.*ni dia bgtau adik aku* Tak pelah biar lah,.. *mouth zipped*

Semalam juga aku tak keje sebab nak kene look after the kids. Tapi bibik macam dah ok. *nak jaga baby* tapi aku standby je takut ape2. So, hari ni walaupon dah ok aku still hantar jugak Liam ke wangsa jaya *sbb semalam surely my makcik dah excited nak jaga budak2 tu. Plus pg td aku mcm detect my dad tak baca Mum's SMS masa hantar Liam kat makcik*, while E-man I sent to Beverly Heights. Serious I was in big dilemma this morning... Lepas dah hantar budak berdua tu, dear laling Tanya plak esok macam mana? Aku dah,.. Erk,.. Bergilir ke!?! Ntah la aku pon tak tau.. *pikir esok pagi pulak*






Ni semalam tetibe dear laling ade meeting nak guna kereta.*ye kami berkongsi kereta mengikut kemampuan* So I have to rush to pick-up laling and send him. Bring along Liam. *kan dlm standby mode, tu yang bawa Liam* Mujur tpt meeting tu ade shopping mall, so lepak situ tunggu dear laling habis meeting. Liam pon boleh merasa tutti frutti yang famous amos tu :P *aku pon first time makan*


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: