Sunday, November 30, 2008

2 times in 1 day @ Pavillion

1030 am - Bachelor Breakfast@Pavillion for Ain Hata who will getting married on the next weekend 7th Dec '08. I made a box of Cheese Cuppies wif varieties of flavored in it for each of my LOVE FRENS, My Izyan n My Ain (d bride-to-be). Hope u all LOVE the Cuppies as i made it wif all my LOVE for u guys... (Hehehe ayat nih sgt mengada! :P )







Hmm bergegas pulang kol 12 b'coz ade Wed's Reception date wif my mum kol 1230...(suda mau separuh jalan kuar dr rumah odw ke Wed's Reception then my dad reply my mum's msg, kate nyer semalam majlis tersebut! adeh laaa ibuku x bace abes msg jemputan itu! kalau ku tahu majlis nyer semalam, buleh juge teman Ain mencr kasut kawennyer td...:argh:)


300 pm - Pavillion lagi! hahaha dis time wif my LALING, my mum and oso my sis, Aisha... This time Aisha want to find her office's shoe as she will start working tomorrow. All d best! ahahaha...



.:|| Me n My LALING waiting while my mum n Aisha shopping @ Subway...


.:|| My mum n Aisha had Abah's Treat (using his suplementary card) @ Madam Kwan's


Erkss... Hari ni makan sgt banyak,.. perut ku juge suda mule meragam... adeh laaaaa.....



.:|| Got my msg here?? ...Nature's way to Beautiful... Yes i am! lalalala



.:|| Yeay! Finally i found this book... LOVE

8 comments:

:: !zyan :: said...

terase kaseh sayang anda kat cupcakes tu...=D

Unknown said...

ahahah mekaseh2 atas penghargaan cik izyan! ehehe klu nk free cepat2 la mcm ain,.. heheh tuh dpt juge menumpang rezki ain hari nih,.. ;)

:: the kopi queen :: said...

alooo...cik...mana cookies awak...?? saya dah booking dah kat mak saya nak letak cookies awak dalam door gift nnt...saya kena la test dulu...

Unknown said...

wokehss nxt week smpi ahahaha wat sket2 x berbaloi, nih aku skali kan dgn kawan aku order jugakss, die nk utk wedd jugak weekend nih,.. so bleh le aku pos ke ko,.. sabar yer cik baee... majlis pon bulan 3,kan?? ehehehe

Mekasih atas support kaliansss... LOVE

Anonymous said...

Kiena, adekah tempahan cheese cup cake masih dibuka?? Kalo yer, akak nak order boleh?? hihih..cam sedap la :D
-K.Yanie-

Unknown said...

hoooo,.. K'yanie nk order ok jer, tp k'yanie dok mane yer? klu area klang valley sy buleh anta after ofis hour.

cheese cupcake 1box=9nos medium size

Flavour: luxurious chocolate rice / choc chip heaven / sweet blueberry o strawberry

RM2.00 = 100nos or less
RM1.80 = more than 100nos

nnt sy update bile last day utk tempahan, most likely tomorow o thursday!

Anonymous said...

Kiena,
Akak duk Putrajaya..boleh ke antar ek?? kalo boleh, akak nak order cheese cupcake = 2 box :D

:: !zyan :: said...

hahah...kiena, promoter nak gaks *saje ngade2*

to k.yani -> sy suke yg blueberry!