Thursday, October 22, 2009

Baby Moves n Dancing~

Heeeeeeeeeee for the first time my laling can feel the moves n dance of the baby!

Actually the baby has been moving for last 1 month but only me can feel it,.. yelah bile sy letak tangan my laling utk rase the move, baby x mo bg papa die rase pulak,.... hmmmm but this morning as early as 6.00am my laling put his palm and the baby gives a move,.. hehehe then my laling usap2 the place where the baby gave a move! heeeeeeeeee soooo happy as the baby great papa early in the morning! alhamdulillah,..

Pg tadi seperti biase slepas ciuman n doa from papa to ibu n baby, " Baby bangun awal ye pg td~" my laling said to the baby as i said to him it was his 1st time to feel the moves... The moment which touched me as well,.. i always pray "rabbi habli minassolihin" ... May Allah Bless...

ouh lupe nk update, mlm td juge my laling wat air soya sndr, n pg td he offered me the soya,.. tp me sempat minum sket je coz da full dgn susu ANMUM,.. then he said "Lepas nih nk wat soya tuk baby pulak,.. nk bg baby minum susu soya!" yup i agreed, susu soya yg buat sendiri lebih berkhasiat sbb xde preservative,.. my laling sgt xsuke klu me p beli air soya yg kotak tuh, tp klu soya yg kt pasa malam tuh x pe, sbb klu soya wat sndr nih x thn lame sgt,.. meaning xde preservative,.. Thanx laling kerana sggup berusaha menghasilkan susu soya tuk syg n baby mlm td...( heeeeeee mlm td me tdo awal, my laling tdo lewat jam 12tghmlm sbb nk wat soya tuh ...)

4 comments:

aisyahmokhtar said...

^_____^

:: !zyan :: said...

chomey nyer...

Unknown said...

thnx yan,... sy tahu sy chomey!!! =p

::Ida:: said...

Hi kiena! enjoy your pregnancy!!! ;)