Monday, February 23, 2015

IG for selfie, not!?!


Ahah, gotcha!
My homecook foods are better than selfie. 

Uhuk uhuk uhuk.

Ada kawan aku dok bising kata, penat la tengok IG orang memanjang bg selfie. 
Maka aku pon self-conscious tengok balik IG aku. 
Hahaha biasa kan kalau macam tu, bila dengar orang bebel pasal orang, kita pon lekas lekas reflect diri kita balik. 

Tapi betul laaa IG dia suka hati dia la.. Dah kau follow dah kenapa. Stalk tak de kerja kekdahnya. 
So bebel pon tak dapat faedah apa. 

IG aku ni part of my blog, kalau malas sngt nak karang bagai kat blog, post gambau je kat IG. Mudah.


Tapi, blog aku tu sangat ada makna. Sebab tujuan aku ber'blog' adalah untuk kenangan masa hadapan. Kisah klasik untuk masa depan bak kata SO7 tak gitu? Ok tetiba rindu SO7 pls 😅 

#andaiiatahu yes once upon a time. 😏 Memories remain forever, even you try to delete those, it has been scares (which you can't remove).

No comments: