Friday, January 30, 2009

My Double Chocolate n Chip Cheese Cake

Heeeeeeee,.. i'm back wif baking works! yeay,... suke nyer my Laling's ofismate da dpt mkn2 my so called 'Air Tangan',.. siap lg K'Mai (his Boss' Sectretary) wat statement "Kina da sehat benar la ni da bleh wat kek",.. ahahaha... da lama sgt pon x mbawa makanan d hari Jumaat, at 1st nk wat pudding cocktail jer, ntah cmne ter'rajin' plakss nk wat cheese cake! (terigt my Laling suke sgt mkn cheese cake, so i baked the cake wif all my LOVE~poyooossss, hey! tuh la yg wat sedap tuh,..hahaha) My Laling suke mkn rich cheese cake, so sesape yg xske tuh bleh mkn sket jer! sbb my cheese cake is very creamy n cheesy~k'mai n others pon agreed sedap! Thnx ya!,..


.:|| My Double Chocolate n Chip Cheese Cake, (letak kejap je kt Pantry dr wholecake da abes before Friday prayer,... sian Cik Ti, my LOVE Fren cum opismate dapat merase 1 kiub kecik cheese cake, x sempat nk mkn, bese laaa,.. bebudak opis tuh pirana! ade makanan free cepat jer abes!)

Actually this is my 1st innovation of cheese cake, Alhamdulillah it turns out n taste great! (erm,...citarasa berbeda2 so it's subjective)

3 comments:

sianida said...

jgn lupe ek kina
cupcake carrot tu
sok aku dtg amik
after zuhr kot

Unknown said...

ok roger!

ffincher said...

yang ni teha sempat. hehe. tq along :)