Friday, October 24, 2008

Fiske Steakhouse n Chocolate Cake


Yesterday i'm craving for lamb chop,..so i asked my LALING to find out from his colleague..

Finally we had our dinner at FI
SKE STEAKHOUSE (thanx kak mai for the suggestion! Kedai ni kat Taman Desa Keramat, mm depan kilang SAPURA kt keramat tuh,..) This is our first time there,.. hmm i got my LAMB CHOP n my LALING had BEEF STEAK,..




.:||uhuhuhu my LAMB CHOP , It's only cost me RM 13.00 only.. yang syioksss tu bawah daging tuh ade spaggetti... uhuhuhu.. i like!




.:|| my LALING's BEEF STEAK, also RM13.00



.:|| licinssss,.. ehehe rase nk order lagi, tp klu p tony's roma lg best kotsss n harga pon best jugaksss ()



.:|| LALING, nnt blanje syg makan sane plakss eksss... mekaseh... mmmuuaaahssss




.:|| uhuhu dis is my CHOCOLATE CAKE,.. pg td pas subuh bru wat tuk dibawa ke ofis,.. ehehe bg kawan2 makan,.. ehehehe,... my LALING pon bw sket 4 his colleague...

2 comments:

:: !zyan :: said...

nampak menariks gak..hmmm bley try ni.

Unknown said...

worth to try,.. but dont ever compare with CHILIES o TONY"S ROMA.. ahahaha